Ahmet Çalık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷(@ahmetcalik1) 's Twitter Profileg
Ahmet Çalık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

@ahmetcalik1

Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu bir Avukatım. Ofisim Kadıköy'de...

ID:84610230

calendar_today23-10-2009 14:57:19

536 Tweets

5,3K Followers

5,8K Following

Ahmet Çalık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷(@ahmetcalik1) 's Twitter Profile Photo

İmamoğlu‘nun amacı İstanbul’a hizmet etmek falan değil 2028 seçimleri için kendine finansman kaynağı yaratmak. Nasıl CHP kurultayını parayla satın aldıysa İstanbul’u finansman kaynağı yapıp kendisini ülkenin başına bela edecek bütün amacı bu koyunlara duyurulur…

account_circle

Önümüzdeki İstanbul seçimi emperyalistlerin, sorosçuların, bölücülerin adayı İmamoğlu ile yerli ve milli olanların adayı Murat Kurum arasında geçecek. Bizim tercihimiz belli…

Fuat Uğur🇹🇷(@FUATUGUR) 's Twitter Profile Photo

Altan Tan bu konuşmayı halk TV’de yaptı:
“DEM’lilerin bir kısmı sandığa gitmeyecek, bir kısmı kendi partisine oy verecek ve kalan kısmı da PKK’nın silahlı eylemlerinin devam edebilmesi için Ekrem İmamoğlu‘na oy verecek.”

TEI(@TEI_TUSAS) 's Twitter Profile Photo

Türk havacılık tarihinde bir dönüm noktası!

Türkiye'nin ilk millî turbofan motoru TF6000'i başarıyla çalıştırdık!

Millî pistonlu İHA motorları ve millî helikopter motorlarının ardından uçak motorları teknolojisinde de önemli bir dönüm noktasını geride bıraktık.

Sözümüz söz,

Recep Tayyip Erdoğan(@RTErdogan) 's Twitter Profile Photo

Bugün Türk savunma sanayisinin gurur günlerinden birini daha yaşadık. 🇹🇷

Millî muharip uçağımız Kaan, bu sabah ilk uçuşunu başarıyla gerçekleştirdi.

Bugün Türk savunma sanayisinin gurur günlerinden birini daha yaşadık. 🇹🇷 Millî muharip uçağımız Kaan, bu sabah ilk uçuşunu başarıyla gerçekleştirdi. Böylece Türkiye, kendi 5’inci nesil savaş uçağını üretme yolunda çok kritik bir aşamayı daha geride bıraktı.
Temel Kotil(@Temel_Kotil) 's Twitter Profile Photo

Bugün gurur günümüz! 🇹🇷

KAAN’ımız 13 dakika havada kalarak 8000 feet irtifada 230 knot hıza ulaştı. Bu yolda bizlerin yolunu açan Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan’a ve ’ımız için başından beri büyük özveriyle çalışan tüm çalışma arkadaşlarıma ve ailelerine teşekkür ederim.

Recep Tayyip Erdoğan(@RTErdogan) 's Twitter Profile Photo

CHP’li kardeşlerimizin, partilerine ve siyaset kurumuna yönelik umutlarını giderek kaybettiklerini üzülerek görüyoruz.

Buradan siyasi parti fark etmeksizin tüm vatandaşlarıma samimiyetle sesleniyorum

Zafer Şahin(@zafersahin06) 's Twitter Profile Photo

🛑Doyamadılar millete hakaret etmeye…

🛑Sözcü Yazarı Murat Muratoğlu: Türk insanının maaşına 5 bin lira zam yap, sana koşarak oy verir!!!

🛑Beğenmedikleri o millet fabrikalarda, tarlalarda üretir..Bunlar en güzel yerlerde İsviçre standartlarında yaşar.

🛑Millet savaşta can

Ahmet Çalık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷(@ahmetcalik1) 's Twitter Profile Photo

İnsanlık her gün biraz daha geriye gidip ölürken farkında olmadan kıyamet yolunun taşlarını kendi elimizle hızla döşüyoruz…

Av. Begüm Ece Pazarcı(@bgmecepazarci) 's Twitter Profile Photo

Yeni yayınlanacak bir dizinin fragmanında pavyonda dans eden bir kadın görüntüsü veriliyor.

Dizinin yayınlanacağı kanalla aynı medya grubuna ait olan haber kanalı aynı pavyon görüntüleriyle bu dizinin reklamını yapıyor.

Dizi daha başlamadan ana karakterin (pavyonda çalışan

Haşmet Babaoğlu(@HasmetBABA) 's Twitter Profile Photo

Sovyetler ve ABD (Batı Bloku) arasındaki danışıklı dengenin ürettiği 'anestezi' Berlin Duvarı yıkılınca bitmedi...
Neoliberal refah masalının rüyalarıyla uykumuzu devam ettirdiler...
O rüya da bitince sancılar içinde uyanıyoruz artık..
Çünkü gelecek, geliyor...

Ahmet Çalık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷(@ahmetcalik1) 's Twitter Profile Photo

Şehit ailesinin çadırına güya üzülenler Tekirdağ da bir öğrenci yurdundan depremzedeleri kovdular. Bunların istismar edemeyecekleri hiç bir şey yok. İnşallah terörist destekçilerine serdiğiniz kırmızı halının altına bu halk süpürecek sizi…

CHP’nin DEM ile anlaşmasının anlamı: “Biz %25 lik koyun kitlemizin oyundan başka Türk milliyetçilerinden, muhafazakar kesimden ve merkez oylardan bir tane bile alamayacağımızdan bölücülerin oyundan başka şansımız kalmadı” deyip onlara teslim olmaktır.

NE KADAR OLDU?(@ne_kadarolduTR) 's Twitter Profile Photo

New York'taki Sinagog'un altında fark edilen tünellere ait yeni görüntüler...

Tünellerde bulunan kanlı yatakların yanı sıra
çocuklara ait bazı eşyalar ve kesici aletler de bulunduğu söyleniyor.

ABD'deki Siyonist Yahudiler bu kadar iğrenç işler yapıyorsa
İsrail'dekilerin

Murat KURUM(@murat_kurum) 's Twitter Profile Photo

İstanbul’u da, İstanbulluların bizden ne beklediğini de biliyoruz!

Bu şehrin mevcut karmaşasını en hızlı şekilde gidereceğiz.

İlk günden işe koyulduk. Ulaştırma Bakanımız Sayın Abdulkadir URALOĞLU ile bir araya geldik, çilesiz İstanbul için projelerimizi konuştuk.

İstanbul’un

İstanbul’u da, İstanbulluların bizden ne beklediğini de biliyoruz! Bu şehrin mevcut karmaşasını en hızlı şekilde gidereceğiz. İlk günden işe koyulduk. Ulaştırma Bakanımız Sayın @a_uraloglu ile bir araya geldik, çilesiz İstanbul için projelerimizi konuştuk. İstanbul’un